بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نويي: از عدم حضور نکونام تعجب مي‌کنم

http://axgig.com/images/03970431834064623391.jpg

امير قلعه‌نويي پس از پايان تمرين امروز تيم استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تيم شرايط خوبي پيدا کرده و روز به روز بهتر مي‌شود. تا دو سه روز آينده ليست آسيايي ما کامل مي‌شود و هرچند ما دير شروع کرديم اما از فتح‌الله‌زاده، هيئت مديره و معاونين باشگاه تشکر مي‌کنم چون تيم با کيفيت بالاتري بسته شده است.
وي در خصوص اينکه آيا از شرايط استقلال راضي است يا خير،‌ گفت: صد درصد راضي هستم و در اين دو سه روز نيز يکي دو بازيکن ديگر به تيممان اضافه مي‌کنيم تا تکميل شويم.
خبرنگاري پرسيد: وضعيت نکونام چه شد، که قلعه‌نويي پاسخ داد نکونام قرارداد دو ساله دارد و تعجب مي‌کنم که چرا به تمرينات نيامده است. من از او خبري ندارم چون دو هفته پيش با او جلسه داشتيم و واقعاً جاي تعجب دارد که اين بازيکن در تمرينات حاضر نشد.
وي در خصوص نامه جواد نکونام به کميته انضباطي گفت: داخل مستطيل سبز هر سؤالي داريد در خدمتتان هستم.
سرمربي تيم استقلال در خصوص اظهارنظر منصوريان مبني بر اينکه قرار است در يک ضيافت افطار مشکل نکونام و استقلال حل شود، گفت: من از اين ضيافت خبر ندارم چون صحبت‌هايم را دو هفته پيش با نکونام انجام دادم.
قلعه‌نويي در خصوص نامه ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي مبني بر برگزاري تمرينات استقلال پيش از افطار گفت: اسم اين کميته چيست؟ از اين کميته خواهش مي‌کنم يک زمين تمرين به ما بدهد که امکانات نور داشته باشد اينکه همه حرف بزنيم درست نيست. حرف زدن براي ما راحت است ولي اميدوارم يک زمين به ما بدهند.
سرمربي استقلال در خصوص اظهار جمشيديان و محمدمهدي نظري به اين کميته نيز گفت: همانطور که گفتم از اين مسائل خبر ندارم و شما هم اگر در خصوص مستطيل سبز سؤالي داريد در خدمتتان هستم.
وي در خصوص اظهارات ايمان موسوي و فرزاد حاتمي که شرايط استقلال را غيرمنصفانه خوانده بودند گفت: آن چيزي که منافع باشگاه است را در نظر مي‌گيرم چطور آن زمان که در استقلال بازي مي‌کردند و گل هم مي‌زدند همه چيز خوب بود؟
سرمربي تيم استقلال در پايان صحبت‌هايش در پاسخ به اين سؤال که نکونام پيشنهادي از باشگاه شارجه دارد و آيا شما با جدايي اين بازيکن موافق هستيد يا مخالف گفت:‌ هر بازيکني که به داخل مستطيل سبز آمد در خدمتش هستيم وگرنه براي او آرزوي موفقيت مي‌کنيم. اين بازيکن در اواخر نيم‌فصل دوم و بخصوص در نيم‌فصل دوم براي ما خوب کار کرد ولي حالا که نيامده نمي‌توانم در اين خصوص توضيح بدهم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,امیرقلعه نویی,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com